Att minnas


Ibland blir jag lite sentimental. Som idag. Vet inte om det beror på att Meja har varit hos mormor & morfar sen i torsdags och inte verkar ha några planer på att komma hem igen, eller vad det är.. men då och då halkar jag in på Mejas gamla sida och läser, läser, läser och tittar på bilder. Minnena börjar blekna lite men allt vi skrivit hjälper mig att minnas. Man kan till och med känna lukterna. Idag läser jag att den 31 januari 2006 (för fyra år sedan!!) var vi på stan i Umeå och efter det låg Meja hos mig och mös. Den 30/1 2006 vägde hon 934 gram och var då lite drygt 3 veckor gammal. Jag läser också att 4 dagar senare har hon ökat 3 gram i vikt. Hon var jäkligt liten och jag fattar inte att jag kan glömma det ibland!


Meja i slutet av januari 2006


Meja i januari 2010


Mejas gamla sida; http://astra.ktv.nu/~s026a/ (förlåt, jag vet inte hur man ändrar länkfärgen..)





Kommentarer
Postat av: Jaana

tur att ni bloggade då meja kom så fick vi följa hennes underbara resa. ska hälsa umeå från er. trevlig helg på er med!

2010-02-13 @ 17:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0