Nystart

Efter noggrannt övervägande har jag beslutat att byta 'bloggleverantör', även om det kanske krånglar till det lite för våra eventuella läsare. Förlåt Blogdog, men jag vill kunna lägga ut mer än en bild per inlägg. Kanske kan det bli en lite mer frekvent uppdatering om man kan lägga in fler bilder åt gången? Det är inte alltid man har så mycket att säga, men lite nya bilder brukar alltid finnas och är det inte dom som är mest intressanta, egentligen? :)

En såhär glad tjej skulle på barngympa klockan tio i morse! Ryggan packad!
En såhär glad tjej skulle på barngympa klockan tio i morse! Pappan tyckte det var minst lika kul men tog två Alvedon innan han gick. Det var 40-årsfest i Boden igår!


Tur att vi hade laddat med godis i fredags, så att vi slapp buset. De här tre varelserna ringde på vår dörr!


Meja är helt galen i bokstäver. Hon skriver och skriver och skriver. Hon till och med ritar bokstäver i luften när hon ska sova om kvällen.


         
Jag har varit på HemmaGastronomi med jobbet, det var en höjdare! Tillsammans lagade vi tre rätter och bakade två sorters bröd. Allt smakade ljuvligt! Men var bilden på efterrätten tog vägen vete tusan..


Då ska vi se om jag lyckas posta iväg det här inlägget då.. Nattihejsan på er!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej och välkommen till blogg.se :)



Fina bilder. Maten såg himla god ut!!

2009-11-02 @ 10:48:36
URL: http://albinomalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0