Det bästa med torsdagar

Nu har vi haft två nätter med växtvärk, det är inte kul. Meja gråter förtvivlat och skriker "aj, aaaj, det gör jäääätteont" och jag masserar benen. I natt försökte jag lura i henne lite Alvedon i vällingen men den går hon visst inte på längre. "Det smakar inte gott, mamma"..

I morse började jag med att be om ledigt imorgon, bara för att jag kan. :) Sen var jag tvungen att ringa Per och fråga om inte han också skulle söka ledigt.. Lyxigt. Imorgon ska vi åka utomlands, Finland tur och retur.

Och vilken eftermiddag det har varit idag! Klockan kvart över fyra står jag på Ica i stan och får veta att TV kommer och filmar hemma hos oss om 45 minuter.. schysst! Så före fem dyker 24 Norrbotten upp och efter det kommer Kuriren och fotograferar. Imorgon lär Meja synas i både tv och morgontidning! Hade jag vetat detta hade jag kanske duschat ungen eller åtminstone klätt henne i några rena kläder.. :D Nåja, NU har hon fått ett bad iallafall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0