Freeedag!

Äntligen är den här, fredagen. Meja har frågat hela veckan.. när är det helg? Vad är det för dag? Är det helg idag? Mormor och morfar kom förbi och fikade ikväll, bruna som pepparkakor och med GODIS! I två veckor har Meja frågat "har mommo kommit hem nu?" varenda morgon.. men nu är väntan slut, mormor och morfar är hemma i Sverige igen och ordningen är återställd.

Och imorgon kommer farmor! Det blir också toppenkul! Meja har länge frågat när hon ska komma och sova över igen och nu kommer hon! Jag ska, min vana trogen, jobba imorgon. Men det brukar vara mat på G när jag kommer hem och det är lyxigt. Vi har världens bästa farmor!


Morgon-tv när den är som bäst


Kommentarer
Postat av: farmor

Jag har den stora lyckan att ha fått världens bästa söner, "sonhustru" och barnbarn.

2009-12-24 @ 13:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0