Tisdag.

Det gick jättebra hos sjukgymnasten idag, Elisabet var nöjd med vad hon såg. Meja fick leka i en gympasal, hoppa studsmatta, kasta boll, åka rutchkana, gå i trappa, hoppa jämfota, rita, trä pärlor, öppna burk osv. Jag tror att hon tyckte att det var riktigt kul!

Efter sjukgymnasten och efter att ha kollat upp en ev. urinvägsinfektion ville Meja ha en kaka med sylt, men eftersom det inte fanns en sån någonstans dög det med en Spiderman-tidning.

Det blev en kort dag på jobb och dagis, men Meja tjurade ändå ihop under middagen, sådär som hon gör när hon mest bara är trött. Det fanns TOMATBITAR i köttfärssåsen!! Hon petade i sig pyttelite mat och slocknade på soffan rätt tidigt.


Liten och sliten. Och lortig.



Medan Meja sov bakade jag morotsmuffins! Jag blandade färg och fixade orange kokos också, det borde ge pluspoäng!?

Sen har jag avverkat Halv åtta hos mig, Plastikkirurgerna och Kattis & Company och nu är det dags att krypa i säng. Imorgon är det en helt vanlig onsdag, tråkigt nog. Men Kuriren ska ringa!

Godnatt! Är det nån som hittat hit än?





Kommentarer
Postat av: Hanna Nordvall

Vi har hittat till er fina nya blogg. Jag har en liten funderan vad gäller de retuscherade dagisfotona som ni fått, vem är det som har fotat, vilken fotograf?

2009-11-04 @ 20:24:30
Postat av: Fia

Hej Hanna! Och grattis till lilla Svea! :) Det är Thords Foto i Gammelstad som tar våra dagisfoton! Hoppas att ni mår bra allihopa!

2009-11-04 @ 22:14:41
Postat av: Hanna Nordvall

Vi mår jätte bra och lillan växer så det knakar. Hon är tre månader nu, tiden bara flyger fram. Vi pratade faktiskt om er för ett tag sedan och som vanligt så sa vi att vi borde ta oss till er och hälsa på. Få se om vi lyckas planera in det. Jag vara bara sugen på veta vilken fotograf ni haft eftersom Hildas dagis också fotats nu och vi är super nöjda med fotona, det var en fotograf från Piteå och så vitt jag vet så är då inte de fotona retuscherade.

Hälsa hela familjen



Kram

2009-11-05 @ 11:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0